Metoda 360° vam omogoča hitro in enostavno zbiranje povratnih informacij o uspešnosti zaposlenih in razvitosti njihovih ključnih poslovnih vedenj, ki jih organizacija od zaposlenih zahteva. Želena poslovna vedenja posameznika lahko ocenjujemo iz štirih smeri:
- samoocene,
- ocene nadrejenega,
- ocene sodelavcev na istem nivoju,
- ocene podrejenih.
Metoda 360° je za identifikacijo razvojnih potreb zaposlenih ena izmed najpogosteje uporabljenih metod v moderni HR praksi. Obstaja veliko ponudnikov tovrstnih rešitev na trgu, od katerih se naša rešitev razlikuje v fleksibilnosti in prilagojenosti specifičnim zahtevam naše stranke. Zgradimo jo na podlagi vaše poslovne strategije in modela kompetenc, ki je relevanten za vaše poslovanje.
V kombinaciji z merjenjem potenciala preko DNLA sistema, vam ponujamo podrobnejše analize. Z informacijsko rešitvijo ETWeb celoten proces merjenja programsko podpremo, kar zagotavlja enostavnost uporabe, s katero se popolnoma izognemo administrativnim problemom, ki so brez programske podpore zelo pogosti. Z uporabo rešitve ETWeb je sam postopek ocenjevanja hitrejši in učinkovitejši, zagotavlja boljši sistem poročil ter olajša postopke samega razvoja poslovnih vedenj. V celotnem procesu izgradnje vam strokovno pomagamo v vseh fazah vzpostavitve metode 360° ter zagotovimo ustrezno usposabljanje.
Ključ do spremembe vedenja je v sprejetju povratne informacije in motivaciji za spremembo, ki jo določimo v razvojnih ciljih. Za vas pripravimo pregled rezultatov in razgovor z sodelujočim posameznikom, na katerem skupaj z njim pripravimo kvaliteten razvojni načrt. Takšno srečanje v praksi imenujemo coaching za povratno informacijo.
Kako izvedemo coaching za povratno informacijo?
Pregled rezultatov pridobljenih v samem merjenju je namenjen čim bolj natančnemu določanju razvojnega načrta vsakega posameznika. Pri tem želimo doseči čim večjo motivacijo udeleženca za razvojno spremembo. Gre za prilagojen proces, ki vključuje:
- natančno prepoznavo področij razvoja,
- pripravo coaching načrta za individualni razvoj,
- pridobivanje kvalitativnih mnenj od vodij in sodelavcev,
- zagotavljanje celovite povratne informacije na osnovi poročil in analize,
- analiziranje vedenj, ki zahtevajo takojšnjo spremembo,
- razvijanje usklajenega razvojnega načrta.